Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski
3174
BLOG

Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej!

Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski Polityka Obserwuj notkę 133

Przepraszam, że niektórych zdenerwuję, ale wybory samorządowe wygrałem w cuglach!

 

Mimo fmimo cudów-niewidów, które wypaczyły wynik wyborów na niekorzyść Prawa i Sprawiedliwości, ja osobiście mam się z czego cieszyć.

Poseł Marcin Witko, mój przyjaciel, i wieloletni polityczny współpracownik – prezydentem Tomaszowa Mazowieckiego.

Dariusz Misztal – wspierany przeze mnie szef Prawa i Sprawiedliwości w mojej Rawie Mazowieckiej, gdzie się urodziłem i gdzie mieszkam – burmistrzem tejże Rawy.

Mariusz Dziuba – nauczyciel, znakomity gitarzysta, a jak się okazało, także sprawny polityk – z ramienia Prawa i Sprawiedliwości burmistrzem sąsiedniego Nowego Miasta nad Pilicą.

W województwie łódzkim aż cztery miasta prezydenckie - Tomaszów Mazowiecki, Radomsko, Bełchatów i Zgierz – wybrały prezydentów z Prawa i Sprawiedliwości (dotychczas PiS nie miał w Łódzkiem żadnego prezydenta).

Moi bliscy współpracownicy z biur poselskich – Rafał Ambrozik, Błażej Spychalski i Mariusz Rusiecki – radnymi Sejmiku Wojewódzkiego w Łodzi. Inni współpracownica z biur poselskich – Waldemar Buda, Radosław Marzec, Łukasz Rzepecki i Sebastian Bulak – radnymi Rady Miasta Łodzi.

Radną Sejmiku Województwa Łódzkiego także p. Halina Rosiak, wdowa po moim zamordowanym współpracowniku, śp. Marku Rosiaku.

I wygraliśmy wybory do Sejmiku Woejwództwa Łódzkiego – 12 mandatów, zamiast dotychczasowych dziesięciu. Platforma spadła zaś z trzynastu mandatów na dziesięć.

Mój kolega w politycznej doli i niedoli - Zdzisław Podkański – radnym Sejmiku Województwa Lubelskiego.

Wielu osobiście popieranych przeze mnie kandydatów, w różnych miejscach w Polsce, zostało wójtami, burmistrzami i prezydentami miast, wśród nich sławny niegdyś kolarz, olimpijczyk Zbigniew Piątek został wójtem świętokrzyskiego Piekoszowa.

A do tego zwycięskie dla Prawa i Sprawiedliwości, liczbowo i procentowo, mimo fałszerstw, wybory do sejmików wojewódzkich. I znaczące zwiększenie liczby miast i gmin, w których Prawo i Sprawiedliwość zwyciężyło w wyborach bezpośrednich. I o niebo lepsze wyniki kandydatów Prawa i Sprawiedliwości w wyborach prezydenckich w wielkich miastach.

Jeśli Andrzej Jaworski zdobywa w Gdańsku (!!!) 38 procent, to znaczy, że w całej Polsce stać nas na powyżej 50 procent.

Przepraszam, że niektórych zmartwię, ale jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej!

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka