Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski
5891
BLOG

Obóz smoleński, obóz moskiewski

Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski Polityka Obserwuj notkę 196

Obóz moskiewski niezłomnie wierzy, że rosyjskie brzozy potrafią strącać samoloty, a rosyjskie służby nie potrafią przeprowadzać zamachów


1. Obóz smoleński zawył – napisał na blogu senator PO Jan Filip Libicki, w nawiązaniu do rzekomej reakcji polskiej prawicy na wypowiedź arcybiskupa Michalika, by nie instrumentalizować katastrofy. Piszę – rzekomej reakcji, bo nie słyszałem, żeby na wypowiedź arcybiskupa rzeczywiście ktoś zawył.


2. Rzecz w czym innym – obóz smoleński... Panie Senatorze, kto Pana zdaniem tworzy ten obóz?

Jeśli obóz smoleński to solidarność z poszukującymi prawdy rodzinami ofiar katastrofy, jeśli ten obóz tworzą ludzie pragnący rzetelnego wyjaśnienia katastrofy, chcą porządnego śledztwa, ekspertyz, analiz, chcą sprowadzenia do Polski wraku i czarnych skrzynek, maja wątpliwości co do rzetelności raportu MAK-u, którzy nie dają się zbyć ogólnikami i kłamstwami, jak chociażby zapewnieniami Ewy Kopacz o dogłębnym przekopaniu smoleńskiej ziemi – jeśli to jest dla Pana „obóz smoleński” - to ja oczywiście jestem w tym obozie.

I powiem więcej – myślałem, że wszyscy uczciwi Polacy, którym godność ojczyzny nie zwisa i nie powiewa, powinni być w tym smoleńskim obozie poszukiwania prawdy.


3. Jestem w obozie smoleńskim i rzeczywiście zawyłem, ale nie na słowa biskupa, lecz na pańskie Uuuuuuu!

Przywykłem, ze atakuje Pan Prawo i Sprawiedliwość niemal nieustannie – polityka... ja też nie oszczędzam PO, ale szyderstwo ze Smoleńska nawet Panu nie przystoi.

Pan jest w innym obozie, w obozie wiary w świętą księgę Anodiny, wiary w nadprzyrodzone moce brzóz strącających samoloty, wiary w pijaństwo polskiego generała, niedołęstwo polskich pilotów i bezbłędność rosyjskich kontrolerów. Pan to wszystko przyjmuje z dobrodziejstwem inwentarza, Panu już nie trzeba wraku ani czarnych skrzynek, wszystko Pan wie, bo generalissa Anodina napisała - czy nie tak? Anodina – prawda objawiona, Binienda – bzdury i głupoty?


4. Ja jestem w obozie smoleńskim, a Pan w jakim? Podpowiem - Pan jest po prostu w moskiewskim obozie, który niezłomnie wierzy w to, że rosyjskie brzozy potrafią strącać samoloty, a rosyjskie służby nie potrafią dokonywać zamachów.

Ten obóz moskiewski głównie z Polaków się składa, bo Rosjanie, naród doświadczony, bardziej wierzą w służby, niż w brzozy.

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka