Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski
2599
BLOG

Nie zwolnię Kuźmiuka, bo lepszego eksperta nie znajdę

Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski Polityka Obserwuj notkę 78

1. Nie będę się spowiadał, że zatrudniłem Kuźmiuka jako doradcę i eksperta w moim biurze poselskim.
Nie będę się spowiadał z tego, co mi zarzuca jedna z gazet, że "dałem zarobić" 66 tysięcy złotych w ciągu roku za wielka pracę ekspercką, jaką dr nauk ekonomicznych Zbigniew Kuźmiuk wykonał na rzecz mojego biura poselskiego.

2. Nie będę się spowiadał, ani przed księdzem, ani przed prokuratorem, że w zamian za rzetelną pracę dałem zarobić komukolwiek.
Musiałbym się spowiadać wtedy, gdybym dawał kraść... 

3. Gazeta zarzuca mi, ze zatrudniłem znajomego eksperta. A cóż to byłby za ekspert, którego bym nie znał? To dopiero byłby skandal, gdyby europoseł zatrudniał nieznanego sobie człowieka.
Premier, jak zatrudnia ministrów czy doradców, to też znajomych bierze, z ulicy ich przecież nie łapie.  

4. Zbigniew Kuźmiuk jest najlepszym fachowcem od europejskich spraw gospodarczych i budżetowych jaskiego znam. Ma w jednym palkcu budżet UE, Wspólną Politykę Rolna, pakiet klimatyczny, problemy strefy euro i wiele innych spraw. Swoją wiedzą pomaga mi znakomicie w prowadzeniu mojego biura poselskiego, w przygotowaniu się do debat parlamentarnych, konferencji czy spotkań. Jest niezastąpiony, a na każdą złotówkę, jaką w moim biurze poselskim zarobił, zapracował podwójnie.
A co Kuźmiuk potrafi, świadczy choćby jego blog. Kto lepiej od Kuźmiuka pisze na blogu o sprawach gospodarczych, no kto?

5. Dlatego oświadczam wszem i wobec, że wszelkie zarzuty odrzucam i nie zwolnię Kuźmiuka, ani go na innego eksperta nie zamienię, bo lepszego eksperta nie znam i szukać nie zamierzam.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka